Monday, August 24, 2009

Hari Puasa


Hari ni hari ke 4 saya puasa. Semalam saya berbuka di rumah nenek saya. Nenek saya masak bihun dan rendang daging dan roti telur dan jagung dan nasi goreng. Kelmarin saya makan di rumah nenek saya jugak. Saya makan nasi lauk telur, ikan keli, gulai lemak, kicap. Air milo. Ikan gulai lemak.

Semalam lagi saya berbuka kat rumah saya. Makan ayam KFC. Roti john special, char kuay teow, air milo. Saya dah beli baju raya. Abang saya pun dah beli baju raya. semua keluarga saya dah beli baju raya. saya beli baju raya warna brown. abang saya pun warna brown. baju t-shirt saya beli 5. seluar saya beli 3. kasut saya 1. stokin saya 1. raket saya beli 1. shuttlecock ada 12.

Tahun ni saya raya ke kuching menaiki aeroplane.


Tamat.

2 comments:

army4war said...

semalam pun kak mira berbuka makan KFC.. kak mira tak beli baju raya lagi.. kak mira nak cari baju raya color brown jugak lah.. hehehehe...

irfan said...

ok